کارگاه بررسی راهکارها در سطح حکمرانی کشور

کارگاه بررسی راهکارها در سطح حکمرانی کشور

در میز سیاست‌گذاری رسانه، دو گام اجرایی طراحی شد؛ محوریت در گام اول موضوع شناسی و ریشه‌یابی بود که در آن اساسی‌ترین چالش‌های فضای مجازی بررسی شد و در گام دوم ارائه راهکار در قالب بسته‌های سیاستی در جهت حل چالش‌های مطرح شده در میز مدنظر قرار گرفت.
همچنین در این میز، دو کاربرگ طراحی شد؛ کاربرگ شناسایی آسیب‌های کلان فضای مجازی و کاربرگ ارائه بسته سیاستی حل چالش میز که ارزیابی شرکت‌کننده‌ها بر اساس این دو کاربرگ صورت گرفت.

مهم‌ترین تمایز رویداد دلیل با سایر رویدادهای مشابه، ارائه کاربرگ بسته سیاستی برای حل چالش میز بود. با توجه به تخصصی بودن این فضا، لازم بود برای این منظور، یک سری کارگاه‌هایی تنظیم شود تا شرکت‌کنندگان با ابعاد مختلف بسته‌های سیاستی در فضای مجازی آشنا شوند. لذا کارگاه‌هایی طراحی شد تا این مطلوب حاصل شود؛ از جمله:

کارگاه بررسی راهکارها در سطح حکمرانی کشور

استاد: آقای محمد محسن مؤمنی راد (معاون توسعه و اثربخشی در اندیشکده حکمرانی شریف وابسته به پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف)

این کارگاه با موضوع «بررسی راهکارها در سطح حکمرانی کشور» در قالب یک کارگاه یک‌روزه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر برگزار شد. عناوینی که در این کارگاه بررسی و ارائه شد عبارت‌اند از:

  • تعریف حکمرانی؛
  • سه‌گانه حکمرانی؛
  • مدل کارکردی و ساختاری.
 

بررسی راهکار‌ها در سطح نظام حکمرانی کشور (بخش اول)

بررسی راهکار‌ها در سطح نظام حکمرانی کشور (بخش دوم)

بررسی راهکار‌ها در سطح نظام حکمرانی کشور (بخش سوم)

جستجو در سایت

فهرست عناوین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *